Jde o to, NEVZDAT SE!
JDE O TO - NEVZDAT SE!
Stejně jako Vy i já jsem byl překvapen a zaskočen zprávouo chystaném prodeji Pivovaru Náchod a.s.. Žiji a pracuji zde od
roku 1985 a považuji se již za "Náchoďáka", kterého potěší každá pozitivní zpráva a pochvala o Náchodě ať na regionální,
celostátní či mezinárodní úrovni - nebo při pobytech v zahraničí. Jedním z těchto " náchodských pozitiv " je právě pivo Primátor
z městského pivovaru. Řeknu Vám, že i když to není mojí zásluhou - hřeje mě to u srdce a jsem na to patřičně hrdý. Je za tím vším vidět opravdu pořádný kus poctivé, tvrdé, systematické a jistě velmi náročné a složité práce všech zaměstnanců a managementu
v čele s Ing. Hlavatým. Ten dostal před lety důvěru zastupitelů Města Náchoda a dokázal svou pílí, systematickou a houževnatou prací tento nevýznamný, pro mnohé neznámý pivovar vytáhnout na výsluní, do modrých čísel. Udělal z něj solidní , seriozní a prosperující pivovar, se kterým musí počítat i velcí hráči na pivovarském trhu a který svým významem a kvalitními produkty přesahuje náš region a šíří dobrou pověst Náchoda po celé republice i daleko v zahraničí.
KVALITA Z REGIONU
Jistě svět se globalizuje namítnete, ale pivo není "globální", pivo bylo, je a vždy bude regionální produkt. Při pohledu několik
let zpět na našem pivovarském trhu došlo k jeho rozdělení mezi velké hráče.. Vyvíjí se technika, technologie i marketing - jedna
věc je co nejefektivněji vyrábět trhem žádaný a akceptovaný produkt a druhá věc je tento produkt na něm co nejlépe prodat. My jako spotřebitelé v této době nejvíce hledíme na cenu a chceme velký výběr, to je pravda. Všichni však moc dobře víme jak není
snadné si vydělávat v současné době na chléb náš vezdejší. Babička mi říkala - nejsem tak bohatá, abych si mohla kupovat
levné věci. Otec mi zase připomněl nepsané "baťovské pravidlo" ukaž kvalitní práci ( co a jak umíš) a dostaneš kvalitně zaplaceno. Co tím chci říci? Ano, my všichni chceme kupovat
kvalitní zboží i služby a toto není nikdy laciné - laciné v mnohém znamená nějakým způsobem ošizené, nekvalitní. To si
všichni moc dobře uvědomujeme ať na východ či západ od Rozvadova.Všichni Němci, Rakušané i Belgičané akceptují to, že "jejich" tzn. regionální pivo - z malých či městských pivovarů je kvalitní, charakteristické chutí pro daný region, ale vzhledem k mnohem menšímu výstavu je i dražší než z velkých pivovarů.
NEVZDAT SE!
Nezpochybňuji, že provoz městského pivovaru Primátor v Náchodě je velmi náročný jak pro management v čele s Ing. Hlavatým tak i pro
město Náchod samotné. Přínosem je však kvalitní produkt v širokém výběru, zaměstnanost téměř 100 lidí a z jejich daní městu plynoucí finance a nemalý význam je i šíření dobré pověsti Náchoda a "jeho piva". Je určitě těžké rozhodnout správně - prodat pivovar Primátor nebo zvolit jinou cestu. Myslím si, že současný managament v čele s ing. Hlavatým je jednoznačným důkazem in natura , že je na pravém místě a výsledky své práce
dokazuje, že se vyzná , má dostatek sil i zkušeností a umí vést městský pivovar i v tak velice složité době jako je dnes a "netuneluje" jej ani v budoucnu nebude. Já jako lékař se
u svých pacientů setkávám také s velmi těžkými komplikacemi,které lze řešit někdy velice obtížně a složitě, ale nevzdávám tento boj při prvních nesnázích, bojuji dál systematicky, někdy i krkolomně a o to zarputileji až do zdárného konce. Nemělo by Město Náchod najít ( odvahu) jinou cestu než prodej pivovaru
a dát tak opět šanci lidem v pivovaru dokázat, že před lety zvolená cesta je správná, dobrá, kvalitní a že věří v jejich schopnosti pokračovat dále? Jde o to: Nevzdat se!
Napsal MUDr. Petr Lochman, autor je členem městského
zastupitelstva (bez politické příslušnosti na kandidátce ČSSD)
Komentáře
Přehled komentářů
With thanks! Terrific stuff.
essay writing prompts https://essaywritingservicelinked.com compare and contrast essay on high school and college https://quality-essays.com
how to write a good transfer essay c235fy
(GregoryBrota, 5. 4. 2023 20:09)